

![]()
Икономика
Международната компания „Херти“ търси нови попълнения в екипа си, с интерес към производствотоМеждународната компания "Херти" АД, производител на алуминиеви, пластмасови и композитни капачки, както и на пластмасови изделия, търси нови попълнения в екипа си - технолози, механици, оператори и настройчици на машини, печатари, както и специалисти по автоматизация на производството и инженери, съобщи Елена Захариева – директор за връзките с инвеститорите на дружеството."Херти" търси да присъедини към екипа си млади и амбициозни хора с интерес към производството; технолози, механици, инженери и специалисти по автоматизация на производството, както и печатари, оператори и настройчици на машини.
Стела Филипова
| 18 Октомври 2025, 15:37 ч.
Международната компания "Херти" АД, производител на алуминиеви, пластмасови и композитни капачки, както и на пластмасови изделия, търси нови попълнения в екипа си - технолози, механици, оператори и настройчици на машини, печатари, както и специалисти по автоматизация на производството и инженери, съобщи Елена Захариева – директор за връзките с инвеститорите на дружеството. "Херти" търси да присъедини към екипа си млади и амбициозни хора с интерес към производството; технолози, механици, инженери и специалисти по автоматизация на производството, както и печатари, оператори и настройчици на машини. "В рамките на мярката "Избирам България", компанията отваря врати за български граждани, които искат да се завърнат у дома и да работят в стабилна, развиваща се компания с международен престиж, която ежегодно участва в кариерни форуми в страната и чужбина, за да привлече млади и квалифицирани кадри, които търсят смислена работа и възможност за растеж. Производствената ни база се намира в град Плиска- малко, но изпълнено с живот населено място, което е исторически и културен център, на 25 км. от Шумен и на 80 км. от Варна, предлагащо не само добри условия за работа, но и за живот", отбеляза Захариева. Компанията прилага принципите на добро корпоративно управление и социална отговорност. На ключови позиции работят доказани професионалисти, а ръководството на "Херти" полага грижи за създаване на здравословна и безопасна работна среда. Честите обучения, контролът по спазване на процедурите и стремежът към иновации гарантират високо ниво на превенция и ефективност. "Херти" вярва, че знанието е основа за развитие не само на продукти и технологии, но и на хората, които ги създават. Затова компанията инвестира в персонала си, като създава условия за растеж, признание и удовлетворение, посочи Захариева. По думите й в производствената база на "Херти" работят над 450 души, сред които има цели семейства, които от години се развиват професионално в компанията. "Над 10 процента от служителите са с нас още от основаването на фирмата - доказателство за стабилността и добрите условия, които предлагаме. Спокойната работна среда, утвърдената корпоративна култура и грижата за служителите правят "Херти" предпочитан избор за мнозина. Някои от тях се завръщат при нас след опит в други компании или след работа в чужбина. Осигуряването и поддържането на здравословна и безопасна работна среда е от ключово значение за качеството на живот и благосъстоянието на нашите служители и на местните общности. Затова ръководството на Херти подхожда с отговорност към въпросите, свързани с квалификацията, здравето и безопасността на персонала", уточни Захариева. Създадена през 1993 г., днес "Херти" е утвърден производител на алуминиеви, пластмасови и композитни капачки, както и пластмасови изделия, които достигат до над 50 страни на пет континента. Компанията произвежда над 1 милиард изделия годишно и е позната с марката HL – символ на прецизност, надеждност и постоянно високо качество. "Херти" АД е публична компания, която успешно развива дейността си чрез дъщерни дружества във Великобритания, Франция, Германия, САЩ и Румъния. Благодарение на богатото разнообразие от размери и дизайни на капачки, компанията предлага комплексни решения за затваряне на опаковки, съобразени с нуждите на клиентите – от производители на вина и минерални води до фармацевтични и козметични компании. Сред партньорите на "Херти" са световноизвестни брандове като Diageo, Moet Hennessy, Pernod-Ricard, Carlsberg, Delta, Maspex, Halewood, GCF, VP Brands, Софарма, Девин и много други. Дългосрочните отношения с клиенти и конкуренти изграждат доверие и стабилност, превръщайки "Херти" в предпочитан партньор на международните пазари, каза още Захариева. "Всичко, което правим днес, можем да правим още по-добре утре". Това е девизът, който ръководи "Херти" в стремежа към устойчиво развитие и иновации. Компанията е сертифицирана по ISO 9001 още от 2000 г., а от 2010 г. работи по BRC/IOP – глобален стандарт за опаковане и опаковъчни материали. Модерната производствена база осигурява целия цикъл на производствения процес – от проектиране до доставка. "Херти" инвестира целенасочено в безопасност и качество на продуктите, енергийна ефективност и технологични подобрения, опазване на околната среда, качествено образование и обучение, равенство между половете и социална отговорност, подкрепа наместните общности, сподели Захариева. Ако търсиш възможност да се върнеш в България и да бъдеш част от нещо значимо – избери "Херти", избери България, призова Захариева. Желаещите да започнат работа в "Херти" могат да се свържат с компанията чрез сайта й www.herti.bg, чрез имейл - office@herti.bg или на място, в офиса й на ул. "Антим I" №38 в Шумен. Министерството на труда и социалната политика (МТСП) обяви мярката "Избирам България", насочена към завръщащите се от чужбина българи, както и към желаещите да се преместят в населено място с до 50 000 жители. "Избирам България" е финансирана от Програма "Развитие на човешките ресурси" (ПРЧР) към МТСП и се реализира в два компонента. По първия, който цели да привлече български граждани, които желаят да се завърнат в родината, могат да кандидатстват хора, които или са живели в чужбина през 12 от последните 18 месеца, или са новозавършили образованието си зад граница, обясни заместник-министърът на труда и социалната политика Наталия Ефремова. Целта на втория компонент на мярката "Избирам България" е да насърчи хора, които в момента живеят в България, да започнат работа в друго населено място с под 50 000 жители.
Не пропускайте важните новини от деня. Последвайте ни в Google News Showcase
Бъдете информани с нашите тематични бюлетини:
Получавайте всеки ден най-важните новини и събития от рубриката във входящата си поща.
Допълнителна информация за регистрацията и процедурата за доставка и анулиране (отмяна) можете да получите в нашият раздел NRD Бюлетини или, като натиснете на връзката или по-долу.
|
Получавайте най-важните новини и събития от Вашият град.
От понеделник до петък от нашия редактор Стела Филипова
|
![]() |

Международният мир е заложник на войната между Украйна и Русия, заявиха експерти на конференция „Европа и светът между мира и войната“
|
![]() |
В кубратското село Юпер почерпиха с кулинарни вкусотии от тиква и дюля
|
![]() |
Движението по главен път София – Варна, в района на Микре, се осъществява в едната лента заради катастрофа
|
![]() |
Около 200 участници се включиха в благотворителен крос в Троян
|
![]() |
Столичната комисия по транспорт ще обсъди в понеделник искането на таксиметровия бранш за актуализация на цените
|
![]() |

Време за четене - месец Октомври
Препоръчани заглавия |

Още два самолета F-16 Block 70 пристигнаха в България по договора от 2019 г.
|
![]() |
Мъж на 58 години е пострадал при катастрофата край Микре на главния път София – Варна
|
![]() |
Движението при км 391 на път Симитли - Кресна се осъществява двупосочно в една лента заради катастрофа
|
![]() |
В самоковското село Радуил се състоя благотворително състезание по биатлон в подкрепа на местния спортен клуб
|
![]() |
Легендата на българския футбол Божил Колев представи автобиографичната си книга „От Черно море и ЦСКА до световния футбол“ в Добрич
|
![]() |